seeg

Nu sitter jag på jobbet och har blivit så seg.

Julia undrade ikväll om vi ska fortsätta tradidtionen med att se på bonde söker fru. Det är så roligt för dem är ju så töntiga. Haha.

Det gick bra på banken igår också jag fick hämtat ut lite pengar som jag hoppas ska räcka till nästa vecka. Dem hade spärrat mitt kort för säkerhetsskull sa dem och jag tror dem var medvetna om att ingenting hänt mitt kort, eller att jag har vart utsatt för något och det känns ju bra. Spinningen gick också bra igår. Det var inte alls så jobbigt som jag hade föreställt mig. I och försig fuskade jag när man var tvungen att skriva in sin maxpuls, jag skrev att jag var 29 så jag automatiskt fick lägre puls och behövde inte ta i så mycket....Eller snarare det stog att jag trampade max hela tiden..vilket alla kunde se. Haha, nästa gång ska jag INTE fuska.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha, det såg nog mer ut som om du skulle få en hjärtattack m tanke på hur hög din puls såg ut att vara haha!

2009-10-21 @ 18:24:00
Postat av: MissIL

Mikaela, du kommenterar aldrig på min blogg?!

2009-10-22 @ 01:58:15
URL: http://medmissiler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0