Jobbar

Just nu sitter jag vid mitt lilla skrivbord här på Lindholmen och tittar ut genom fönstret. Har precis varit på lunch och försökt lära känna lite folk i matsalen.
Jag kännde när jag gick och handlade mat hur stolt jag är över mitt passerkort som hänger där runt halsen, med stor bokstäver där det står Sigma på. Nu är det p riktigt, jag är ingen student som går omkring här längre utan nu jobbar jag åt ett företag här. Låter kanske töntigt att vara stolt över ett passerkort, men det är jag verkligen :)

Något som är grymt störande är att mellanslagsknappen jag har här på datorn inte vill fungera om man inte misshandlar den varje gång man ska trycka på den. Sjukt störande.  Haha.

Nu vågar ja inte blogga mer om någon skulle komma på mig, fast det är lunch...

Kommentarer
Postat av: MissIL

Woowwowoowowwwoooo coolig där:)

2009-09-30 @ 14:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0