Ny laptop

Mina första intryck av 2010 är hittills:  en mycket god kebabrulle, två jobbdagar på ICA,
och att jag konstant fryser. Härliga intryck måste jag säga :) Men det kommer flera.

Imorgon är jag ledig :) äntligen får jag sova ut efter nyår, jag jobbade nyårsdagen vilket va mycket segt sen fick jag äran att jobba ett tio timmars pass idag så imorgon vill jag sova ut. Jag hade även velat hittat den perfekta laptopen, jag har vatit på jakt nu i en månad men inte hittat den perfekta, dem bästa finns ju på internet och när jag hittar en bra vill jag hitta den i någon butik också så att jag kan klämma och känna på den, tycker jag att det är någonting att ha? 
Jag vill ha en dator som ligger mellan 11.6 och 13 tum. I butikerna har dem bara 15 och uppåt eller mini-datorer på 10 tum. Tråkigt.
Och nej jag vill inte ha en mac.

Hoppas jag hittar mig någonting bra nu iallafall, det blir lättare att hålla uppe bloggen och främst mer motiverande än att sitta framför familjedatorn på ett tråkigt kontor.

xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0