12 Mars Fredag

Hej

Ligger här i min säng och är helt död. Jag har för första gången i mitt liv tränat kl 7 på morgonen. Det var inte så jobbigt som jag hade tänkte mig, utan det är snarare jobbigt nu när ja känner hur trött jag är. Segt eftersom jag ska jobba stängningen idag. jag har även hunnit med tandläkaren och en god sushi lunch, och kl är bara 13.

Jaha så vad händer i helgen då? Jag har min monster jobbhelg denna veckan fre, lör, sön. vilket är helt ok om det inte vore för att två av mina närmaste vänner som inte bor i gbg är på besök så jag kommer inte hinna se dem.
Det som är så trevligt med att jobba fredagar är att vi är så många på jobbet som jobbar just idag, och att det är mycket folk vilket gör att det alltid brukar hända massa oväntade saker.

Nu är det dax för lita pause och en veckans nu :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj det var mycket otippat att din blogg skulle vakna till liv igen. Hur lång livslängd har den denna gång?



jag som trodde du att va besviken på att du inte fick träffa mig, emilia har du ju trots allt varit på road trip m i veckan, men när sågs vi senaste? just det! Blondin diskriminering är vad detta är!!



Så blir det träning 7 på morgonen i fortsättningen med?

2010-03-13 @ 09:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0