God morgon

Eller god morgon, jag var upp halv sju imorse eftersom jag dragit med två av min jobbkompisar på morgonspinningen kl sju. Vi träffade vår chef på passet också och han kämpa på bra han med tyckte jag :)

Nu pausar jag ligger i sängen och tänkte kolla på avsnittet om hollywood fruarna som jag missade i måndags. Måste pausa lite innan jag ska luncga med Mikaela och innan jag jobbar.

Det regnar ute nu hör jag för det smttrar mot mitt fönster och det låter sjukt mysigt. Om detta hade vart en vanlig vinter hade jag nog bara tyckt att det var äckligt och tradigt att det regnar, men denna vintern har det ju bara snöat.

Här är fotbilden som jag pratade om häromdagen som jag inte fick med...hmmm....undra varför????


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Snart sushi dags!! :D



jag undrar hur fotbilden kom till

2010-03-19 @ 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0