Nu är det fotboll, nu somnar jag

Sitter i Backatorp och kollar på fotboll nu. Det är mitt lag mot Joels, United mot Liverpool, det står 1-1, spännande, men ändå vill jag bara somna. Jag är så sjukt trött idag. Det kommer inte bli många steg på min stegräknare. Dessutom måste jag snart till jobbet, min chef ville att jag skulle hoppa in och jobba två timmar idag. Känns fruktansvärt onödigt. Jobba 16-18 det är jätte onödigt när jag kan ligga i soffan och vara soffpotatis. Nä nu får jag åka om en halvtimma.


Här är en till helt underbar bild :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åååå Alicante! <3

Vi måste se till att snart komma iväg igen!

2010-03-21 @ 16:21:04
Postat av: Helen

ååå ja vill också dit!!

2010-03-21 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0