torsdag

Nu har jag precis ätit och varit på spinnign puls med två av mina jobbkompisar. Det är roligt nu när man går och tränar för man träffar alltid halva jobbet på gymmet, kanske beror det på stegtävlingen? Nu sitter jag och kollar på Sveriges fulaste hem, sjukt speciell inredning dem har i huset. Helt hemskt!! Det är nog ingen stil vi kommer sikta på att ha i Tylösand.
Idag följde jag med Mamma och Lollo till Halmstad för att kolla hur det går med husbygget. Jätte roligt att se hur huset ser ut nu när väggar och tak byggts. Även rummen börjar bil färdiga med väggar. jag får följa med om två veckor igen och se vad som har hänt där :)

Imon ska jag upp 06.30, jag och Matilda ska på spinningen kl 07.15, det är faktiskt jätte kul och inte alls så jobbigt som det låter. Det enda som känns är att man somnar en stund innan jobbet.

Jag lägger ut ett klipp på hur den speciella inredningen ser ut imorgon om jag hittar ett bra klipp. Fanns inget än s¨g jag.

Ha en go torsdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0