23 år en rynka och 60 kilo tung

Ja så är det att bli gammal. I våras tänkte jag att det skulle bli tråkigt att inte få gå på student i år, men så glömde jag bort att jag faktiskt känner några som tar studenten i år, jag har iallafall fått tre stycken inbjudningar. Wiho! Sen kom jag att tänka på min systers student, det var för två år sedan, sen kom jag och tänka på min egen. Jag tog studenten 2005! Jag har gått och blivit gammal. Jag kom ihåg när jag började på universitetet ( jag började bara ett år efter studenten, och var bland dem yngsta i klassen) och mina klass kompisar satt och pratatde om att det var 5 år sedan dem tog studenten. då tänkte jag shit vad gamla dem är! Men jag har det nog bättre nu än när jag var 19, lite klokare, lite kurvigare, lite rynkigare, ivarje fall en, och mycket snyggare!!

Haha




Kommentarer
Postat av: MissIL

hahahahha

2010-05-26 @ 15:34:57
Postat av: Mikaela

Haha, ja jag såg dom som åkte runt som tog studenten idag. kände ockås att det va längesedan studenten men jag hade inte velat backa 5år å ha hela högskoletiden kvar. Nä tack då har man det bättre nu :)

2010-05-26 @ 19:37:13
Postat av: Helen

Håller med! Nu när man är klar med universitetet är det ju gött. för det är ju inte som en räkmacka där precis

2010-06-03 @ 14:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0