Nä men om man skulle ta och skärpa till sig lite

Jag håller faktist på att pilla lite med en ny design till bloggen men jag vet inte riktigt hur jag vill att det ska se ut. Sen har jag precis börjat använda photoshop så jag fattar ingenting, allt jag gör tar görlång tid och så blir det ganska fult också. Ingen bra start alls. Det är ju underbart gött väder ute nu, härligt att det snart är helg så att jag kan få gå hem snart :) Nu är jag trött på att jobba för denna veckan.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. hmm...

Men imorgon blir det PARTY! Angelica har ju fyllt år så nu ska vi fira henne på lördag. det kommer att bli grymt kul!



    <------------------    Söta Angelica :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nä men oj då, har din blogg vaknat till liv igen. Det trodde jag inte :P

2010-05-21 @ 13:16:12
Postat av: Helen

Nä man vet aldrig vad som kan hända på denna blogg! Haha det kanske tom kommer inlägg!!

2010-05-21 @ 13:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0