Tre leverfläckar kort

Imorse blev jag av med tre stycken leverfläckar. När jag kom dit var jag i tron om att dem bara skulle ta bort en, men läkaren tyckte att vi skulle ta alla 3. allt gick bra tills han var klar och jag skulle resa mig up från britsen. Då började det susa i öronen och läkarens och sjuksköterskans röster började lta som om dem pratar under vatten. jag tänkte oh ohw! Nu svimmar jag. Sen blev det svart och jag satt på golvet.

Jag fick stanna kvar där tills mitt blod kom upp i huvudet igen och det tog ganska lång tid denna gången, läskigt. sen åkte jag spårvagn till jobbet och när jag gick av spårvagnen och skulle gå till kontoret, en promenad på 10 minuter, blev jag välldigt yr igen men jag var envis och kämpade emot så när jag kom fram och satte mig vid skrivbordet på jobbet var jag helslut och jätte yr. Om telefonen hade ringt då vet jag inte vad jag hade svarat.
Nu efter lunch känns det bättre men nu har bedövningen släppt i stället så nu gör det ont x3.

Just det! När jag låg på mage på britsen skulle jag titta ut genom fönstret och då såg jag läkaren i spegelbilden av fönstret stå och dra och sy med blodiga fingrar och en blodig tråd! Skit äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0