Snart är det tävling!

Då är det snart dax öf fika på jobbet. Idag bjuds det på någonting gott.
Jag har lovat mig själv att jag skall ut och springa idag, men när jag tittar ut genom fönstret och ser att det regnar blir jag inte jättesugen precis.
Om exkat en vecka är det iformloppet i Slottskogen som jag och några kollegor skall vara med och springa. Tror det eller ej ser jag faktiskt fram emot loppet :) Har jag tränat då? Ja faktiskt. Jag har alltid hatat att springa men nu tänkte jag ge det en chans så detta är vecka 3 med löpning för min del. Lite bättre kondis har jag fått men det tar nog fortfarande en stund för mig att mig runt på 5 km. Har ett mål på att klara det på 20 minuter men det får bli tills nästa sommar och jag inte blir helt speedad på onsdag?
Något tips på vad man kan göra för att orka maximalt på onsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0