Denna dag inte ett liv

Nu skall jag inte ta ut dagen i förskott men jag känner verkligen skillnad. Jag sitter på jobbet och det märks att våra kunder har ledigt, och mina kollegor. vårt kontor är egentligen stängt under v.29-31 fast Kundcenter har öppet hela sommaren! Hittills har det ring en kund vilket är ganska ovanligt för en måndag.
Nu är det bara 4,5 dagar kvar tills jag har semester! Den börjar med att jag 40 min efter avslutad arbetsdag redan befinner mig på tåget ner till Båstad med min Joel och väl framme är det dax att firs semestern med Mojiitos! det är min plan.
Jag fick dock en minisemester i helgen då jag var med Mikaela i Frösakull och vi badade hela lördagen för att sedan hänga på afterbeachen på Tylöshus vilken är den bästa som finns!! Vill ni göra något kul i sommar missa då inte afterbeachen på Tylösand, den är grym!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0