Neeeeej intet j*la askmoln nu!

Det är inte sant. Ska de verkligen vara ännu ett askmoln nu när jag ska ut och resa!! Jag har verkligen haft ont i magen för detta i två dagar nu efter att jag fick reda på att askmolnet verkar upprepa sig i år igen. Inte nu när jag skall resa om en vecka, snälla! Paris har vart det enda som jag har tänkt på sen i julas när jag och Joel bokade vår resa. Det är det jag har tänkt på under hela kalla mörka vintern! Jag vill ju resa nu så jag hoppas allt jag kan på att det försvinner nu! Jag kan inte ha sån här otur. Hur ofta kommer det ett vulkanutbrott som blåser in över Europa? Kommer detta bli standar för maj nu framöver. I nya almanackor kommer majmånadsbilden på vitsippor bytas ut mot ett vulkanutbrott på Island!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0