Run Helen run!

Nu är det bara 3,5 veckor kvar tills jag åker till älskade Paris! Jag längtar hur mycket som helst :)

Jaha idag har jag försökt att vara nyttig genom att springa med Joel i slottskogen. Det gick så bra i lördags så jag tänkte att jag kunde springa med honom idag. Det gick inte bra, för det första är springa verkligen sjukt tråkigt, för det andra har jag träningsverk i mina vader så de började verka direkt plus att dem var tunga som sten. För det tredje fick jag håll på högersida och sen i mitten av magen också (konstigt).
Det är färför jag inte gillar att springa. Detär riktigt tråkigt när man bara får ont. Spinning, boxning eller annan träning är däremot inga problem då kan jag ge allt även fast det är obekvämt. Jag tänker att jag i alla fall slipper springa när jag tränar på annat vis. Det är helt enkelt inte mig grej.

Riktigt peppande text när jag skall vara med på vårruset på måndag. Men jag hoppas att det går lika bra då som i lördags för då var det nästan lite overkommligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilar du dig iform det är det bästa :)

2011-05-06 @ 17:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0