Valet är ditt

Hittade ett grymt citat idag:

" Så länge du är övertygad om att det du gör har en mening, kan du ta dig igenom både rädsla och utmattning och ta nästa steg." (Arlene Blum)

Ska börja köra med ett dagens citat i varje blogg inlägg, så att man får sig en liten tankeställare varje dag.

Hm kanske har skaffat mej ett ex-jobb eller 2 nu, men jag håller lite på det, vill ju inte att någon annan ska sno dem ;) Just nu e jag lite nervös för en presentation som jag ska ha imorgon, självklar är jag med i början och efter två mycket duktiga killar, så jag får tänka på vad jag säger. Ibland häner det att jag pratar först och tänker sen.

Nu ska jag bara göra ppt så e ja klar sen.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag har hittat ett fint britney citat "Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika." Det kan du ta nästa gång haha!



din presentation kan inte va värre än va vår skattenörd till föreläsare sa om steg 2 i beskattningsrätten, då ska vi sitta i en domstol m jurister å processa för vi hade såååån "tur" att han lyckats hitta en ny rådman som ville ha det ist för den förra som gick i pension!!! jag är rädd redan nu!!

2008-12-16 @ 17:02:44
Postat av: Helen

Shit! Okej det slog min presentation, när sker denna hemska upplevelse? Härligt att du hade sååån tuur!

2008-12-22 @ 15:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0