Otroligt mysigt väder

En del av mig skriker, Jaaaaa! Våååår! En annan del skriker, neeeeeeeeeejjjeee.... plugg och koncentrationsförmågan sjunker drastiskt då det är fint väder, ingenting vill man plugga. helst hade det fått vara regn och 4 grader tom första juni. då är jag fördigpluggad.
Men en glass på det fina vårvädret hade inte suttit fel ;)

igår var jag och Mikalea och promenerade på stan. Jag hittade massa grejer, mikalea med. Men det va inte mkt som satt bra, eller så är vi kräsna?? Köpte ett linne iaf :) Får se om jag lägger ut en bild på den så ni alla kan få avundas mitt linne, det är ju tydligen så man ska göra på sin blogg ;)

Nu måste jag sätta mig och skriva på kandidatuppsatsen. Ha så trevligt i vårvädret!

Kommentarer
Postat av: Klaris

mysigt med sol och varme.. Har faller fortfarande snon och aven om det ofta ar solsken sa tycks varen aldrig komma hit. Njut gumman!

Saknar dig sa det gor ont

2009-04-01 @ 10:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0