Onsadag

Jag överraskade min Älskling med att bjuda honom på Indisk mat, för jag vet att han älskar Chiken Tikka så därför tyckte jag han skulle få smaka på något riktigt gott, för deras chiken tikka är mycket god :)
Han blev faktiskt väldigt glad och och han sa att han gillade att bli bortskämd, haha.

Nu har jag vart duktig och pluggat hela förmiddagen. Nu ska jag in till stan och luncha med Mikaela, tror nog jag går för jag är i lägenheten i Masthugget nu och det är ju inte så långt att gå. Nu förstår jag även varför man flyttar till hus efter att ha bott i lägenhet ett antal år för någon spikar helt hysteriskt i golvet i lägenheten ovanför mig nu. *aarrghh*

På senaste har det allt som ofta hänt att jag ock Mikaela ska någonstans, jag kommer och hämtar henne i Hovås och hon kommer ut genom dörren i svart linne och jenas, och halsband tex, precis som jag. Utan att vi pratat med varandra innan. Vi har kommit på att vi nog umgås för mycket och har fått samma stil. Kan det bli så?
Det heter ju att man blir som man umgås. För detta har bara hänt de senaste veckorna. Haha tycker att det är lite sjukt.

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Va roligt att du hittat tillbaka igen :-) Tusen tack tjejen! Va kul att du överraskade honom med sin favoritmat! Hur har det gått sedan examen? Fått tag i något roligt jobb?

2009-08-19 @ 17:04:22
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha, det är läskigt. Sluta härma mig haah!

Å idag blev jag lurad på 2km:s slappande jag som tänkte skippa 200m å så fick jag 2km ist :S illa!

2009-08-19 @ 19:46:22
Postat av: Helen

Jag tyckte du behövde röra på ditt fläsk ;)

2009-08-19 @ 23:18:14
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0