Pirrigt

Nu börjar jag allt bli lite pirrig inför morgon daen. Det är ju inte varje dag man börjar i en ny klass på en ny utbildning i en ny stad. Eller jag har vart med om att börja universitetet innan men ´nu funderar jag mest över hur det kommer gå eftersom jag missat så mycket på nollningen. Den började den 20:e redan, viklet är lite skumt eftersom vi har inskrivning imorgon. Dessutom har jag ju tenta på tisdag och så missar jag fin sittningen på lördag eftersom Ida har kräftskivan då. Jag måste alltså kämpa väldigt mycket för att lära känna folk känns det som.

Känns skönt att jag känner mig lite pirrig bara och inte helt livrädd som jag kände när jag skulle börja på IT-Universitetet första dagen. Nu vet jag ju hur det fungerer på universitetet.

Har kollat runt på lite lägenheter i Halmstad också..

just nu har jag ingen aning men vi får se hur det tar sig.

kram på er och önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mina ben ser faktiskt ut som vanligt... Får se om jag orkar fortsätta med detta! :P Hoppas bara det håller i sig, annars är det inte värt det!



Lycka till imorgon!

2009-08-23 @ 22:09:42
URL: http://strangershouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0