Ser fram emot julbord.

Hej på er!
På söndag ska jag på julbord med min familj. Jag verkligen älskar att gå på julbord, trotts att det inte syns på mig är jag ett big fan of mat (ibland har man tur). På julbord finns verkligen hur mycket god mat som helst och man kan ta hur mycket man vill för den tar aldrig slut och dessutom är allt hemgjort vilket gör det ännu bättre:)
Det enda som jag tycker är lite tråkigt med att gå och äta julbord är palt-koman man får efteråt, därför har jag i år bestämt mig för att äta långsamt och känna efter när jag är mätt och sedan inte äta mer eftersom det är julfest med kompisarna från jobbet på kvällen :)
Det andra som är lite tråkigt som jag märkte av förra året jag var på julbord är julmatskriget. Det var särskillt en tant hon var överallt och knödde sig och trängde för att inte gå miste om någonting. Sen så finns det också allla snåla människorna som bara tar utav dem dyraste råvarorna så som lax och löjrom, vad är det för fel på hemrullade köttbullar eller varför inte potatis?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom kankse tänker att "potatis och köttbullar har vi hemma, så nu äter vi bara dyr lax" :P

2009-12-15 @ 18:39:56
Postat av: Gabbies

Sorry om du inte gillar reklam. Men jag skulle bli superglad om du kunde boosta min bild här: http://www.samsung.com/se/current/campaign/boost/site/index.html?cid=se<u>viral</u>boost_10001#/start/linear/3560

Resan till New York bryr jag mig inte om men skulle bli skitglad om jag vann kameran! Om du inte gillar sånt här kan du bara ta bort det.

Tack på förhand!

2009-12-15 @ 18:55:43
URL: http://gabbiesk.blogg.se/
Postat av: Maja

Åh så härligt med julbord, vill jag med gå på!

2009-12-15 @ 18:57:38
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0