090621

Hej allihopa!
Hoppas er midsommar vart bra för det vart verkligen min. Jag hade lite folk här och vi åt midsommarmiddag och sjöng snapsvisor, sen kom det förbi några till och det blev några felr än vad jag hade tänkt men vi dansade och hade kul hela natten och typ halva morgonen, resten var inte så kul för då fick jag och Joel, Sara och Viktor som sov över här städa lite. Lollo (lillasyster) hjälpte också till lite, men inte så mycket, hon skylde på att det var min fest och hon bara var gäst, jag som hjälpte henne när hon fyllde 20. Men det är väll något som är typiskt småsyskon.

Just nu är jag hemma och känner mig sällskapssjuk, Joel gick just men Lollo kommer väll hem ifrån jobbet snart kan jag tänka mig.

Förlåt att jag stavar så dåligt, vet att det är jobbigt att läsa. Grejen är den barar att jag är lite dyslektisk och jag märker inte när jag skriver fel. Men ibland läser jag inte igenom det jag skrivit, oftast blir det så när jag har lite bråttom, men jag ska försöka skärpa mig och titta igenom vad jag har skrivit!

Trevlig slappe söndag!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Bättre sällskapssjuk än sjuk på riktigt å va glad att du är sj nu, för sen får du knappt va sj på hela v, för vi ska ha en "syskonvecka" ;)

2009-06-21 @ 21:38:16
Postat av: Helen

Hahah, men jag blir så rastlös när jag är själv, och det är alltid då man gör tråkigare saker som att städa och sådant... Det blir ju trevligt med en Mikaela vecka.. haha. Ja vi får se om vi är vänner vid veckans slut.

2009-06-21 @ 21:59:29
URL: http://mshelen.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0