Hovåsbadet

Hej alla morgonpigga!

Nu ska jag och mikaela bege oss tll hovåsbadet, ser lite molnigt ut nu men hoppas att det blir sol. Jag måste ju passa på att njuta lite av solen. så får jag plugga i eftermiddag. Förstår ni attd et är det sista pluggandet jag kommer göra, idag och imorgon?! Hur underbart som helst!
Sen är det hur skönt som helst att få ha privilegiet att få bo nära havet! en kvart så kan man doppa tårna i det blå. Det finns inget bättre ställe att bo på under sommaren, här finna allt, bad, mitt hua och allt jag behöver och massa toaleter. haha. Okej det kanske skulle vara båten då. för då behöver man ju knappt gå för att få tån i havet. Då sitter jag u redan i sjön. Nä nu måste jag dra mig. Mikaela kommer ringa inom 5 min och undra vart jag är någonstans :)

Kram på er=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väldigt stora problem

2009-06-03 @ 12:26:29
Postat av: Miss IL

Nää ruu inga problem här inte:))

2009-06-03 @ 18:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0