tisdag

Hej Hej Allihopa! Ser ni vilket underbart väder det är ute?! Det ska vara så här fint hela veckan ut iallafall. Gör gött! Dessutom jabbar jag bara två gånger till denna veckan så jag har gott om tid att hitta på saker ute =) Snart ska jag iväg och hämta upp Mikaela. och så ska vi hämta upp Ida och åka upp till bohuslän och bada! ska bli sååå mysigt för det var ju ett år sedan sist.

Mikaela räknade ut igår att vi kommer ses varje dag denna veckan och hon funderade över om att vi i slutet skulle bli så trötta på varnandra att vi börjar bråka som syson. Men det tror jag nog inte, ja tror nog vi hade undvikit varandra istället. 

Det som är så bra med denna vecka är att det är lönevecka, et är varmt och en massa roliga saker händer som jag ska berätta om, men inte jut nu för nu ska jag skynda mig vidare, Mikaela blir såå putt när jag alltid är sen. 

Kram 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men Helen nu badade du ju aldrig. :O haha, fast du va trots allt i tid när du hämtade upp mig, så det var ju alltid nåt :) Ska ge dig alla bildern nån dag.

2009-06-25 @ 12:01:03
Postat av: Miss IL

Dårlig på å biogga på senaste hörrö

2009-06-29 @ 12:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0