Bio idag

Hihi, jag är lite töntig men jag tycker att det är lite coolt att det radan har vart inne folk och läst MIN blogg nu, innan jag ens gått upp.
Jag är så sjukt inte-sugen på att plugga just nu. Kanske för att det är fredag? Jag vet inte. Det stör mig. Det tar alltid emot då man måste plugga på fredagar, lördagar och söndagar tycker jag. Men om jag inte gör det får jag så dåligt samvete och blir alldeles besviken på mig själv. Detta är ett vanligt gilemma för oss som pluggar, ni som pluggar vet!

Men jag har bio att se fram emot ikväll, min syster jag och min vän Mikaela ska gå på bio. Det är perfekt bio väder idag.
Imorse när jag gick utanför dörren och tog in posten kom jag på att det är ett typiskt skolavslutningsväder! sånt här väder var det alltid när man var liten och hade skolavslutning och hela Hovåsskolan klämnde in sig i vår gymnastiksal och svettades. Härliga minnen!

Just det jag vann en tävling igår. Från David Guetta "konserten", jag vann en t-shirt som det bara finns 50 st likadana av i hela världen. Som Guetta tagit fram... cooolt va? :p

Kam

Kommentarer
Postat av: Anonym

Cool du e B-)

Din vän ser också fram emot bion ikväll :P

2009-05-08 @ 11:24:47
Postat av: zandra

låter verkligen hur mysigt som helst att komma bort lite:) hur många läsare har du ungefär per dag? kramis

2009-05-08 @ 12:14:09
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: Helen

Haha klart att jag är grymt cool :D

2009-05-10 @ 15:58:21
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0