En vecka kvar att kämpa

Hej Allihopa!
Nu slår lyckans små konppar ut i hela kroppen på mig. Mitt och Jonas examensarbete är äntligen färdigt. Vår handledare ska läsa igenom det och se om han hittar något vi får ändra på men inget större i så fall. Äntligen, jag trodde aldrig att jag skulle kunna göra en kandidatuppsats, hör ni ens hur svårt det låter och nu så har jag klarat det! Hoppas verkligen vi blir godkända på det också. Det ryktas om att våra lärare säger att hälften av alla i klassen kommer bli underkända pga att dem inte hunnit klart. Vilket dem baserar på statistik, men jag tycker det verkar gå bra för dem flesta i klassen.

Just nu borde jag vara lyckigast i välden och bara pusta ut, vilket jag egentligen gör, bara det att jag har en omtenta som är om en vecka. Så nu blir det till att råplugga hela veckan, känner verkligen inte för det. Men jag vill ju klara den tenatn sååå mycket. Ska bli skönt att få läsa ett annat ämne än kandidatuppsatsen iallafall :)

Kom igen Helen, kämpa på i en vecka till nu! Du klarar det!!!! Du är grym!!

Förresten här är länken till sidag där man samlar poäng för att få Gratis Kläder, man får 50 poäng när man registreras sig sen är det bara att samla på. Jag är med och det finns inget fuffens med sidan. Man kolar n lite hemsidor och får poäng för det typ. När man fått ihop ett visst antal poäng växlas dem in mot ett presentkort på Gina Tricot, Jc mfl. Så testa du med :)



Kommentarer
Postat av: Maja

hahaa okej ;p

2009-05-25 @ 15:36:14
URL: http://chinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0