Jag går i deck, men jag går upp igen!

Man måste krascha ibland för att börja tänka igenom vad det är man gör. Man måste krascha för att kunna resa sig igen. Idag känns det bättre, jag kraschar ihop ibland, men det kan ändå vara posititv för idag har jag gett min fan på att jag ska klara allt! Jag har ju klarat tre år trotts att inget har vart så tufft som det vart nu är det ju bara att lägga gasen i botten och köra på. vilket jag iof har gjort hela tiden, men jag måste ju peppa mig för att orka lite till. Det känns som när man är ute och springer och jag ska orka lite till, bara denna 6 minuterslåten också sen får jag stanna. Nu har jag bara en vacka kvar, på tre år är det bara en 6 minuterlåt kvar och tänk på att denna sexminuterslåten är en sjukt grym "Helen-låt!"

*Mina vänner säger att det finns en viss Helen genre och Helen musik. haha.

Kram på er och ut och kämpa lite nu!

Kommentarer
Postat av: Zandra

du är snaaaart klar med skolan- du är grym!!

2009-05-29 @ 09:29:24
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: Miss IL

Du är hårdast av dom hårda män!

2009-05-30 @ 00:06:24
URL: http://mshelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0