Söndag

God Morgon.

Nu börjar jag bli nervös på riktigt inför mötet på Sigma imorgon. Ska bli spännande att få hör lite om vad det är jag ska göra, men det känns ändå nervöst. Det ska bli kul, spännande, läskigt, a jag känner ungefär som innan man ska skriva c-uppsatsen för dem som har gjort det eller projektarbetet i gymnasiet. Men båda uppsatserna gick ju grymt bra så då borde det gå bra nu också, eller?

Idag ska jag iväg och kolla på dator, tror att det kan vara skönt att ha en egen i jobbet. Sen har jag lovat att hämta min mamma o pappa på Tjörn, sjukt snällt. Egentligen orkar jag inte men men.

Vad har man för skor på kontor?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Affärskvinneskor såklart ;)

2009-09-27 @ 13:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0