Sex And The City

Om en kvart ska jag gå ifrån jobbet och och limospårvagn till Bergakungen!! Det är dax för premiären av Sex And The City 2. Jag har sänkt mina förhoppningar om att filmen skulle vara bra eftersom det är en två. Tvåorna är aldrig lika bra som orginalfilmen, utan enligt mig är det bara ett sätt att tjäna mer pengar och lura folk att se dåliga filmer. förutom Terminator två, enligt joel. Men eftersom jag gilla SATC så hoppas jag verkligen att denna filmen är bra nu.
Vi är värsta tjejmaffian som ska se filmen, det är jag, Emilia, Mikaela, Ida, Angelica och hennes syrror och sist men inte minst Joel.

Idag jobbade jag lite tidigare än vanligt, nu när man kommit in i jobbet har man ju märkt att man kan flexa lite så jag kan gå en timma tidigar imorgon när min lilla, lilla syster Lollo blir 21! Stora damen nu!



Här är jag och mina vänner som ska med på bion. Likheten är slående ;)



By the way, Joel vill inte gå på satc, skulle bara kolla om ni reagerade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0