Helen + gottegris = No more!

Jag satt just och tittade på Anna Skipper på tv:n och kände mig helt inspirerad. Jag kanske borde köra ett nyttighets race nu innan sommaren. Jag hittade en hemsida med Anna Skippers recept på och följer man dem och dessutom tränar ordentligt så borde det ju gå.
I programmet kör deltagarna stenhårt i 2 månader och väger in sig efter den tiden, förhoppningsvis fortsätter dem att följa sin nya livsstil. Jag är lite trött på min eftersom jag är en riktig gottegris och älskar läsk, sötsaker och popcorn. För att vänja sig av vid det hela är det väll bara att köra igång hoppas jag. Jag måste ju bestämma mig och skriver jag det här så att alla ser så kan jag ju inte ge upp heller.

Jag kommer nog inte förlora så mycket vikt eftersom jag inte är gör stor men det är inte riktigt meningen heller. jag vill bli av med mitt sötsug och formatera om min kropp. Jag kommer säkert att vara asgrining nu i början men det får gå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0