Hemma i Linné

Idag har jag haft en trevlig middag och hemmakväll med Mikkis och Angelica bestående av tacos, skvaller samt diskussioner om hur man tar fram den bästa dejting strategi. jag vet däremot inte ifall jag gav så mycket tips där eftersom jag alltid varit upptagen. (Jag är ju så underbar).
Sedan kom vi även på vad jag skulle ha på mina nedre hyllplan i mitt kök eftersom jag har så mycket plats i det. Bilden visar vad vi kom på och det är ju helt genialt och jätte vackert! mitt skohylle problem blev plötsligt inte så stort.




Nu har i alla fall Mikkis och Angelica gått så nu är jag själv, det bästa av allt är stt de lämnade en halv full Pepsi max flaska till mig :)

Jag bjuder även på en liten sneak peak på min lägenhet till er som ännu inte har vart här eller till er som inte sett den nu när den är klar.



Dax för chill i soffan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint

2011-05-04 @ 22:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0