Woho!

Nu sitter jag hemma i min soffa och lyssnar på musik och tvättar. Meningen var väll egentligen att jag skulle ut och springa men det började rengna och man behöver ju inte plåga sig med både springa och göra det i regnet så det till att tvätta istället. Det är riktigt lyxigt med egen tvättmaskin och torktummlare :)

Nu är det väll inte det som är det roligaste som har hänt denna helgen utan min bästa vän Emilia har förlovat isg med sin Fredrik! Helt fantastiskt roligt.
igår kväll när jag fick reda åp detta vart jag väldigt fundersam. Jag brukar bli det när det händer stora saker. Tänk att de har sin lyckligaste dag i hela livet! Och här sitter jag hemma i Joels soffa och ser på actionfilm med hans vänner och ser när människor dkjuts och det svätter massa blod. Att Mikaela är i stockholm med sin familj och hälsar på Klara. Att alla kan ha så mycket olika uppfattningar och upplevelser på samma stund. Det här låter as flummigt men jag tycker det ä ganska coolt.

Sedan en hälsning till Fredrik: Du vet att det är du som har satt ribban för hur ett riktigt frieri går till nu. På Hawaii, vid ett vattenfall och ner på knä. Alldeles rätt och modigt gjort!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0