Inga fler borrar tack!

I morse när jag åkte spårvagn till jobbet kom jag på mig själv att sitta och bedömma alla som satt runt omkring mig utifrån vad de hade på sina fötter. Eftersom jag tycker det är viktigt med snygga skor brukar jag kolla in vad folk har på sina fötter.
Imorse såg jag en man i ca 30 års åldern med fixat hår, så det har han nog viktigt att lägga tid på, på morgonen (alltså är han lite fåfäng). Han hade ett par moderna jeans, och en vanlig svart jacka och någon portfölj av något slag. Han jobbar nog som säljare på ett kontor var min gissning. Så tittar jag ner på hans fötter och ser att han har svarta fajke-skinn (plast) skor som skall vara i en lite finare modell med karborreband! Vem har det?
Jag hade aldrig köpt något av en säljare som inte kan/orkar knyta skorna.

Så det var morgonens äventyr till jobbet. Får se vad resten av dagen har att erbjuda.

De såg lite ut som denna fast med breda kaborrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0