Morgon pigg!

Eller inte... Men nu är det bara imorgon (fredag) kvar att gå upp tidigt. Gött!

Igår var jag på freeport i Kungsbacka för se ifall jag kunde fynda några fina vinterstövlar och ett par nya jeans. Det gick inte alls bra faktiskt. Jag hittade ett par fina stövlar som hade kostat 1 700:- och var nedsatta till 500:- men dem passade inte på mig såklart.
Några snygga jeans hittade jag inte heller, de flesta var mörklblå och jag vill ha mina jeans mellanblå.
Jag köpte däreomt nytt frisörschampo igår och de är dyra men mitt förra räckte i ett helt år så jag tycker det är värt!
Jag var även och åt på McDonalds i Åby för jag blev så hungrig efter allt letande på freeport och Lollo, du hade precis gått när vi kom. Synd!

Idag är det body pump på sportlife som gäller efter jobbet. Det är Lina som har passet så nu går det inte att såsa, på med vikter och kör järnet!


Kommentarer
Postat av: Zandra

Aaah- vega solariet =)

2011-11-02 @ 19:31:14
URL: http://mywall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0